FANDOM

Życie Munga Edytuj

Mung jako dziecko był niebieski lub zielony (niebieski w odcinku "Igrzyska terminatorów",zaś Zielony w odcinku "Bomby Wan-Tan").Jego mistrzem był Lo Mein.(W przyszłości gdy zobaczył Truflę wziął ją za potwora).Ponieważ przyrządzona przez niego potrawa była zła jego Mistrz mówił o nim że jest najgorszym kucharzem świata.W czasach młodości miał czarne włosy oraz brodę (co zostało udowodnione w odcinku "Mahjong").Ożenił się z Truflą.Później został kuchmistrzem.

Licencja Munga Edytuj

Mung stracił swoją licencję.Jednak odzyskał ją dzięki ukradnięciu nowej Rubenowi który miał ją wręczyć Endywii.Musiał ją ukraść ponieważ nie udało mu się zdać testów na nią i został "recepturowym piratem".Jest to jednak wina Rubena.Na "swojej" nowej licencji jest napisane czerwonym markerem MUNG i ten napis zakrywa słowo Endywia.

Gastronomia Munga Edytuj

Jak twierdzi Chowder w gastronomii tej nigdy nie jest pełno (i że przychodzi tylko jakiś dziwak który chowa się za krzakiem).Jednak częściowo ma rację bo klientów nie jest wiele,ale z pewnością gastronomia jest znana (w końcu tyle ludzi słuchało Mistrza Lo-Mein i wyśmiewało się z porażki Munga).Na razie największą konkurencją jest Gastronomia Endywii.Mung na pewno gotuje w niej pyszne potrawy ponieważ gdyby Rubenowi nie smakowało tam jedzenie na pewno by przeniósł akcję "Kanapka ze szczurem"w inne miejsce.

Wychowanie Chowdera Edytuj

Może to być nie co dziwne,ale Mungowi nie tylko zależy,aby Chowder był dobrze wychowany,ale też sam czasem go wychowuje.W odcinku "Zasmarkaniec" zależało mu żeby Chowder grał w Zasmarkańca,aby mieć kontakt z innymi dziećmi.Z pewnością nie zrobił to żeby mieć spokój od Chowdera ponieważ siedział na ławce i kibicował ("Sędzia kalosz").

Najważniejsze rzeczy dla Munga Edytuj

Oto kilka najważniejszych rzeczy dla Munga.

Trufla

Mung kocha Truflę (w głębi duszy) i nie oddał by jej za żadne skarby świata (no może gdyby miał stracić swoje wąsy jeśli jej nie odda. Bardzo ją kocha i dlatego się z nią właśnie ożenił. Całe jego życie opiera się na kłótni z nią, lecz się jednak kochają.

Wąsy

Wąsy są dla Munga bardzo ważne. Są koloru siwego. Uważa że prawdziwy kucharz powinien je posiadać. Bez nich kucharz to tylko biedak udający kucharza. Cieszy się że Trufla mu ich nie wyrwała. W odcinku "Dotyk Pleśni" podczas walki wyrwał mu je Pantel, lecz nie do końca. Po kilku sekundach odcinka można zauważyć że wąsy mu odrosły.

Broda

Mung miał kiedyś wąsy, lecz Trufla mu je wyrwała bo rozpraszały ją w grze - Mahjong, Mung się cieszy że nie wyrwała mu też wąsów, bez nich nie był by już kucharzem.

Pomocnicy

Pomocnicy (Snithzel i Chowder) są ważni dla Munga. Bardzo ich lubi. Pomimo że czasami któryś z nich coś zmaluje lub źle zrobi, nadal są ważni dla Munga (oczywiście nie tak bardzo jak jego wąsy).

Klienci

Oni również są bardzo ważni.Bez nich bowiem gastronomia poniosła by porażkę.Stara się,aby klienci byli zadowoleni,albo chociaż zapłacili.Niektórzy klienci (np.szczur) mają o nim złe zdanie i już u Munga w ogóle nic nie zamawiają.

Gastronomia

Gastronomia jest również dla niego ważna.Bez niej nie był by kucharzem.Nie wiadomo co by bez niej zrobił (a.zwariował,b.stracił sens życia c.starał się żyć dalej czy d.założył nową gastronomię).Nie cierpi gdy ktoś nabałagani lub o mało co nie zniszczy kuchni.Raz nawet kazał się wynieść na jakiś czas Chowderowi bo zniszczył jego kuchnię. Choć w odcinku "Nowa Licencja" sam ją prawie spalił.

Wychowanie Chowdera

Mung bardzo dba o wychowanie Chowdera i jest ono dla niego bardzo ważne.Sam go nawet czasami wychowuje.Można go uznać za opiekuna Chowdera, Chowder napewno chciał by żeby Mung był jego ojcem.

Jakość potrawy

Mung nie kupi niczego złej jakości lub czegoś co jest niedojrzałe.Sam stara się zrobić potrawę jak najlepiej tylko umie.Prawdopodobnie umie rozróżnić czy coś dojrzałe czy nie. Czasem może to wkurzyć Gazpachia gdy powie o czymś z jego straganu że jest nie dojrzałe, uważa że zna się na owocach i ma tylko dobre rzeczy (oprócz matki).

Ogon Munga Edytuj

Mung ma ogon jednak wstydzi się jego.Najchętniej by się go pozbył.Dowiadujemy się o nim w odcinku "Wesołych Śmiechniąt".