FANDOM

Opowiadanie brother_bjorna które można przeczytać na cartoonnetworkforum.ok1.pl.

Fabuła:

Pewien Król Mądrych chce się pozbyć wszystkich głupich żeby byli sami mądrzy.Sądzi że świat będzie wtedy lepszy.(Powód tego w kolejnych odcinkach).Przeszkadzają mu:brother_bjorn,fifi,BLOOLUKI,Sławek i Beniak.Oprócz tego siostra BLOOLUKIEGO-Ewelina chce zabić własnego brata.

 Postacie pozytywne

Brother_bjorn-jeden z paczki.Jego wielka zaleta będzie w następnych odcinkach.Na razie mało o nim wiadomo.

Sławek-Ma miecz hiro.Lubi gofry i ogląda Herosów.Jeden z paczki.Bardzo dobrze umie walczyć i zna wszystkie sztuki walki.

Fifi-Nie wiele o nim wiadomo.Zawsze chciał zobaczyć jak BLOOLUKI bankrutuje (marzenie to spełniło się w 9 odcinku).Jeden z paczki.Jest najmądrzejszy ze szkoły.

BLOOLUKI-Jego wielka zaleta jest nieznana.Ma złośliwą siostrę i zawsze chciał mieć misję w markecie (marzenie to spełniło się w 9 odcinku).Jeden z paczki.Bardzo lubi oglądać kreskówki.

Piotr-Kolega ze szkoły paczki.(nie należy do paczki).Pracuje w biurze anty dyskryminacyjnym i w MC DONALDZIE.Był raz dyrektorem szkoły magii-Lombardu.

Postacie negatywne

Król mądrych-Pragnie zniszczyć wszystkich głupich (powód na razie nie znany).Sądzi że wtedy świat będzie lepszy.Główny czarny charakter.

Mózg-Pomocnik Króla mądrych.Ginie w 3 odcinku.

Kubuś-Chodzi do szkoły bohaterów.Pracuje dla króla mądrych.

Ewelina-Siostra BLOOLUKIEGO.Raz chce go wsadzić za kratki,a raz go zabić.Widzi w tym materialistyczne korzyści.

Doktor Ice/Ajs-Jest śfirnięty i pracuje dla Kubusia.Trafia na wyspę flamingowej śmierci razem z bohaterami.

Szpaner Szpanerski-Pracuje dla Ajsa.Szpanuje tekstami.Miał zniszczyć BLOOLUKIEGO i fifiego.